Sunday, July 15, 2012

rindu dia....

salam huhu baru je sampai dr terengganu..pehh penat nk mampus rasanya...esk keje lusa amik cuti dahlah aku keje cm nk patah pinggang gaji cmtu gak..tp alhamdullilah bersyukur walaupun kadang2 aku rasa janji xberapa ditepati utk aku wakakkaaka....

musim politik besselah akupun turut bz sakan...tmbh2 nk puasa dah ni..sampaikan kdg2 mengabaikan cinta hatiku baby laila...hik...aku selalu menulis blog bila aku rasa rindu pada dirinya...semoga jodoh aku masih bersamanya walaupun masih ada bberapa perkara yg belum mampu aku selesaikan terlebih dahulu...aku rindu padanya...

dia bz akupun bz jarang menghabiskan masa berbual seperti dulu aku rindukan detik-detik dia sms aku sms skrg ni jarang kerana kekangan masa mungkin...walau apapun aku tau dia masih rindukan aku dan aku dapat rasakan benda yang sama...aku sayang dia sepenuh hati aku...Ya Allah bantulah hambaMu...

sebab rindu maka aku nak publishkan sikit cinta hatiku muahhh rindu sayang...


No comments:

Post a Comment