Monday, July 16, 2012

im a loser......im sorry baby

im the loser....aku xtaw bagai nak gila rasa buntu sakit hati kecewa semuanya bercampur aduk dgn perasaan bersalah yg tak tertanggung dlm diri aku ketika ni...aku sendiri tiada jawapan..dia terlalu baik untukku...aku dh cuba tp aku rupanya xberani melangkah...

semoga tiada lagi seseorang seperti aku...cinta jangan kau pergi dari hidupku...biarlah jauh di dalam hatiku...aku taknak sesiapa dan aku xharapkan sesiapa kecuali dirinya tp aku xleh kejam aku xberani aku xleh biarkan hidupnya terseksa...mungkin betul spt yg dia ckp semua yg kita nak dalam dunia ni kita yg tentukan tetapi xsemuanya akan menjadi milik kita...lirih suaranya sayu perit rasa dadaku...aku cuba utk xbertindak bodoh untuk xmemburukkan lagi keadaan aku xnk dia bencikan aku..walaupun aku  tau aku tak layak memiliki walau sebesar hama kasih dirinya...tp aku takleh nafikan dia terlalu bererti bg diriku...

hidupku hanya bertemankan sepi dan cebisan kenangan yg aku simpan...aku syg sgt dgnnya tp aku pengecut...ya Allah ampunkanlah dosaku...syg im so sorry for hurting u again n again...i love u so much...im trying to respect ur decision even though im hurt...so hurt till i cant breath normally without u...my chest is so hurt so stress with dis situation...i love u every seconds in my life...tak pernah berkurang malah semakin bertambah...sayang semoga malang b xterpalit pada hidup syg walaupun b terlalu kejam utk dikenangkan tp tolonglah jangan membenci b...im sorry baby sayang

No comments:

Post a Comment