Monday, July 30, 2012

1,2,3,4....

salam ramadhan kesepuluh..alhamdulillah dah 10 hari kita berpuasa...hari ni hidung still berdarah lg...dugaan di bulan ramadhan yang mulia...so bermakna hari ni mclah ye...bosan jg duk rumah sorg2 ni. org bg cuti aku nk keje lak yelah jahat2 akupun aku xkan makan duit gaji buta...aku masih terpelihara untuk yg satu tu...cuma ssh bg aku nk cari balik diri aku yg dh hilang hampir 6 tahun yg lalu...seorang yg simple pendiam dan hanya tau berfikir utk org lain...skrg aku mmg berubah seratus peratus panas baran, penipu, pendendam..kdg2 aku sendiri xpaham apa aku nak dan apa yg aku cari...aku sayang aku cinta aku rindu tp aku pengecut untuk mencari makna bahagia tu..aku takut pada bayang2 yg lalu...cinta terlalu perit ianya cuma mendatangkan seribu kelukaan...aku cuba tidak menyimpan marah dendam kecewa dan sedih kali ini tp kdg2 aku xdpt nafikan kerinduan ini tanpa dipedulikan boleh membuatkan diri ini kembali kepada sikap negatif ini....aku cuba perlahan-lahan memujuk hati aku minda aku untuk memberi ruang pd diri aku dirinya  tapi malangnya hati tetap degil tetap mahu tau apa yg terjadi pada dirinya...hanya Allah yg taw perasaan aku skrg ni...jika aku menulis, bermakna aku terlalu rindukan dirinya smpai aku takde tempat untuk kuadukan perasaan ini...aku harap ada sinar yang menanti....

No comments:

Post a Comment