Sunday, July 29, 2012

alamak sinus lagi...

dah 3 ari aku sakit hidung sgt dan kemuncaknya haini...smpai berdarah2...pedih sgt hidung aku belah kanan rasa cm sempit je dada nk bernafas.dugaan di bulan puasa...xpelah mgkin Allah nk menguji aku.satu benda aku tetiba perasaan ialah bila jd sinus cmni, ada ketulan pada hidung aku...erkss risau lak dahlah 15 hb ni ada appointment doctor...malaspun ada disumbatnya kamera  bapak tu ya Allah sakitnya smpai terangkat kaki aku...hahahahaha cm nk sepak je doktor tu...xberhenti2 aku bersin nk terkuar anak mata kot...adeiii napelah tetiba jadi lg teruk ni ingatkan dah okeh...sabarlah rifqi benda dah jadipun...

bleh plak aku bt bodoh je xmo p check ahhh aku dh rasa risau dah kang xpasal2 apa yg aku takut jadi lak...hehe sakit kot hidung ni...bln puasa ni mcm2 berlaku dalam hidup aku...tp yg paling ketara bila rasa dipinggirkan disisihkan terus dari hidup org yg kita sayang....

aku masih rindukan dia nak2 waktu2 mcm ni...ermmm apa yg pnting aku dlm proses mengumpul semula kekuatan...minggu ni aku survive lg hidup sndiri kuar dari family untuk mengubati hati yg lara....maafkan aku...aku terpaksa meninggalkan rumah semntara waktu untuk mencari ketenangan kalau tak aku tetap xdpt kuatkan hati aku untuk xterus membayangi hidupnnya...

minggu lepas aku agak rimas dengan org ni...rimas sgt apa dia pikir dia hebat sgt ke?? apa kurangnya aku ni di mata dia sampai semuanya dituju kat aku...moga Allah tunjukkan jalan terbaik bagaimana nk handle org cmtu...smoga kau aman bahagia ye...mmg merimaskan bila bekerja dngn perempuan fussy mcm ni smuanya xkena....ingat aku robot apa...

okla ubatpun dah makan 4 biji...dah mula rasa layu kuyu je mata ni...mungkin nilah saja peluang utk aku lena selena lenanya...aku dh penat sangat penat biarlah apa org nk cakap aku tetap aku...

No comments:

Post a Comment