Wednesday, March 14, 2012

sorry ...maaf???mudahnya...

14 mac 2012...

fool again... minggu ni dua org aku sakitkan hatinya dgn sedar dan tanpa sedar...betul ke manusia tu xleh nk berubah? aku dh cuba tp nape mulut aku ni kejam sgt...aku xlah buruk sgt cmtu tp mmglah aku ni jahat...agaknya betul ckp dia aku mmg xleh nk berubah...aku dh cuba bersabar dah cuba ikut rentak dia...tp aku xpnyabar cmtu...aku jd manusia kejam ...

umi...im sorry hurt u...xdepun rasa nk kurang ajar ke apa tp anakmu ni xleh tertekan dan ditekan...aku syg umi aku syg sgt kt umi tp kali ni aku terlepas ckp. apa salahnya aku bt2 pekak n diam dr aku jawab balik..umi pun dh salah paham ngn aku.diapun sama...aku cuba nk puaskan ati org lain.umi asik ungkit citer2 sama dr thn lpas lg..smuanya disumbat dlm otak aku apsal xpegi cakap sndiri dgn org berkenaan...ku xde tempat nk luah bila aku bgtau umi aku xnak dgr lg citer tu umi ckp aku sama mcm yg lain..umi pahamilah aku xleh tertekan skrg..aku bukan rifqi yg 6 tahun lalu..aku dh berubah..aku xleh ditekan...aku xtahan tekanan...im sorry umi...aku dh cuba utk amik ati umi balik tp umi xnak layan aku...salah apa lg aku xpnah tinggi suara ngn umi xpnah aku ckp tidak tp skali tu saja...aku minta maaf umi...Tuhan bantu aku..

cdia...

harini jgk dia meninggalkanku atas keterlanjuran kata2 ku...aku xcmtu lg...tp aku xleh nk berubah drastik cmtu..aku cuba jgk nk jujur...aku mencari diriku 7 tahun lalu...dimana rifqi yg dulu...gara2 seseorang yg pnah wujud dalam hidup aku...arghhh xperlu aku ingatkan lg...semuanya salah aku...mmg salah aku.biarkan diri hanyut...'

YA ALLAH aku mohon kau tetapkanlah hatiku...Kau bantulah hambaMu aku betul2 nak berubah...aku xkan canang2 pd sesiapa melainkan diriku sndiri..lapangkan dadaku...buangkan sifat2 keji dlm diriku...cukuplah aku hancurkan hatinya..hatiku sakit lebih dr dulu...hati aku lg sakit bila aku yg menyakiti hati org...aku patutnya redha dulu dgn ujianMu bukannya aku hancurkan hidup aku sndiri...hati aku xtenang...

aku hancurkan hati dua insan yg aku sayang dan kedua2nya PEREMPUAN...
mgkin aku ditakdirkan lahir dgn sumpahan xkan bahagia dgn PEREMPUAN...seperti kata dirinya aku mmg xlayak utk sesiapa yg bernama PEREMPUAN...
jika itu takdirku... aku perlu cari balik RIFQI 7 tahun lalu.rifqi yg xsuka bercakap bohong yg sntiasa berani jika dia betul...bukan rifqi yg penipu pembohong yg xguna...

ps:sekadar satu luahan memandangkan aku xde sapa nk berkongsi apa yg aku rasa spnjg 7 tahun ini...7 tahun yg terlalu teruk.... sapa yg kenal aku 7 thn ini aku nk minta maaf byk2 dan aku telah bt cmtu sblum aku tulis...

No comments:

Post a Comment