Wednesday, March 14, 2012

idamanku...

baru2 ni g kedai aksesori kete...pehh dh jumpa sport rim idaman tp mahal giler larik budget lak...dhlah cukup2 isi minyak makan dua kali seari jek b4 gaji ni...xleh beli lg...satu lg hajat xsampai nk beli nikon d90 full set. kawan aku jual dlm rm29,plus jek..murah2 tp xleh beli gak byk menda penting lg nk buat tunda dulu.

xpe ikut keperluan bukan kehendak...yg penting happy dpt tlg org2 yg disayang... family...cdia dan ...hahaha kete kesayangan aku tu leh tunggu dulu..mgkin bln 3 ni masuk tunggakan2 aku tu dan kerajaanpun dh umumkan nk bg 7 hingga 13 pratus perhh kayo den skjap..

perkara pertama dpt gaji nt nk kna susun budget...

1st renew license yg nk mati 31 mac ni..ehem2 tetiba je tringat tarikh ni hmmm dugaan
2nd nk kena standy rm 500-600 bt major services eiii telan duit tol arr kai kete ni...
3rd nk kna masuk tabung haji balik haha...
4th mcm nk kna tukar aje menda alah ni...kopak lg
5th simpan jelah alhamdullilah mgkin rezeki lbh skit bln 3 ni
6th ehh silap ganti rugi kat walid haha lupa jap rm 800 sorry..

alhamdullilah masih de berbaki lg dlm akaun means aku ni kedekut sikit bulan ni haha...tp aku berhajat sgt nk beli buku tu..dh lama aku cari buku cmtu...hope kali ni aku leh milikinya...rm 128...ok masuk budget nt..

No comments:

Post a Comment