Wednesday, March 14, 2012

apa saja..

pedihnya perut...gastrik serang lg...cm luka jek rasa...nk makan xselera lgsg...dua tiga suappun ssh..beratpun dh makin susut sbln duk rasa cmni... ntah apalah yg susah sgt mgkin dah xde nikmat makan...tringinnya nk makan aiskrim cornneto love perisa royale choc...

cmnerlah aku nk bt keje skrg ni...fikiran kusut otak xfokus...masalah ofis lg family cinta...bzkan diri xmampu nk bt aku lupa...aku gaduh ngn bos, aku gaduh ngn family aku gaduh ngn cinta hatiku...mgkin sb aku xbaik ngn DIA...aku dh makin jauh dari DIA...aku kata aku redha tp aku sebenarnya xredha...lupa smuanya UJIAN...ikut kata hati aku mati...ikutkan rasa aku binasa...satu2 benda yg aku rasakan smlm teruk....teruk sgt2...aku hilang smuanya sekelip mata...aku musnahkan kepercayaan org pada aku...menyesal???xguna lg...dia dh pergi smua dah pegi...satu benda aku leh bt ialah BERTAUBAT...

aku solat aku puasa...tp aku bt juga benda2 cmni...aku xpnah tggal solat...tp aku buat jgk...aku jarang mengaji skrg aku jarang ke masjid surau dan sebgainya aku jarang dgr ceramah...aku hipokrit...aku cuma tau buat tp xberamal...aku dh jauh sgt terpesong...janganlah ada lagi lelaki seperti aku...aku bukan membuka pekung di dada skdr luahan...aku malu tp xde gunanya...ini blog peribadi aku...dan dia xubah sbgai satu kisah yg xmgkin akan lenyap sprtmana kisah aku bermula 7 tahun lepas...aku akan biarkan di sini...supaya sesiapa yg mengenali aku tau siapa aku sbnrnya...

ps; bkn lakonan atau apa saja drama swasta...tetapi ini betul2 berlaku dalam hidup aku..aku seorang manusia yg kejam...

No comments:

Post a Comment