Wednesday, March 14, 2012

aku vs perangai setan...

YA ALLAh dh lama aku xbacakan yassin utknya...dah lama aku tinggalkan dirinya...dan haini bila aku sedih bila aku tertekan bila aku berduka aku teringatkan dia..xbanyak benda aku ingat sal dia sb aku xpnah jatuh hati pada dia dan dia hadir sekejap saja tp pnh bt aku rasa spt aku ada tmpt utk luahkan semuanya...tp dia insan yg baik sb tu ALLAH sygkan dia dan xnak dia bersama lelaki spt aku...

"lelaki yg baik untuk perempuan yg baik"

aku slalu dgr org sebut benda ni...dia jg penah ckp benda yg sama tp kalau cmtu nape aku dulu baik tp dpt yg sebaliknya???apa dosa aku bt waktu tu???aku xmenipu spt skrg aku xsakitkan ati org spt skrg...kalau skrg mgkin ye tp tidak 7 tahun lepas...jika dia masih ada tentu dia juga akan kecewa dan meninggalkanku spt mana cdia yg aku syg...

jgn marah nt jd setan....hmm mmg aku marah sb tu aku jd setan sanggup kuarkan kata2 yg hanya setan je cakap...dan haini insan yg kusayang panggil aku setan...skali dia ckp cmtu...aku rasa jantung aku berhenti skjap xsangka dia sanggup kata aku camtu...dan masa tu aku sedar sgt mmg aku xubah spt tu..terima kasih kerana menyedarkan sy...

No comments:

Post a Comment