Tuesday, February 21, 2012

ntah title pe nk letak...


bosannya tanpa dirinya yg slalu aku rindu...xpelah mgkin ni kesempatan terbaik utk dia relax..kesian dia...tp rindu sgt kt dia...huhu..miss u..

baru2 ni aku bermimpi lg....mmg menakutkan smpai aku takut nk lelapkan mata smlm...berdarah satu badan kuar memancut dr stiap liang2 roma...seram betul siap muntah darah bila sedar mmg aku rasa ada benda nk kuar dr tekak...apa mksud mimpiku...ntahlah aku betul2 takut dan aku teringatkan sidia...tp dia bz di sana...takpelah mgkin hanya mainan tidur..

teringat saat2 leh cergas main bola badminton futsal swimming gym...best gile tp skrg xleh nk secergas tu...kesihatan kurang mengizinkan...tp baru2 ni aku terpikir apa salahnya sekali skala kuar g main...leh juga sihatkan badan,...so aku decide nk kuar main badminton malam2...main sekadar kuar peluh jekk...haha xsabar for next week...yezza... ni saat2 manis aku dulu main bola

No comments:

Post a Comment