Saturday, February 11, 2012

Kejamnya aku...

aku sekadar meluahkan rasa...kita selalu akan tercari2 sesuatu yg pnah kita miliki bila kita sudah kehilangannya..untuk apa? bg aku ianya untuk sntiasa mngigatkan aku akan kesakitan pengkhinatan yang aku pnah lakukan padanya...aku syg dia mmg aku menyayanginya jika tidak aku xperlu terseksa dan menyeksa..aku xlena tdo aku xslera makan perut pedih sakit dada sakit kepala tp aku rasa itulah menda yang spatutnya aku rasakan

aku mmg kejam dan aku berdoa tidak ada lagi spesies manusia spt aku. aku hidup tanpa senyuman tanpa kenikmatan tanpa rasa gembira dan semua ni atas perbuatan ku sndiri..kalaulah dia tau apa sbnrnya yg berlaku ketika itu...tapi salah diriku tidak jujur kepadanya sehinggalah bila aku ingin jujur aku ulangi lg kesilapanku.
tiada secebis kemaafan yg akan aku perolehi...betapa sakitnya hatinya spt sengsaranya aku meniti hari2 yang akan dtg tanpanya...mampukah aku menutup mata ketika ianya smakin mendekat??jika x apa yg perlu aku lakukan aku xsanggup..........Ya Allah ampuni aku atas segala dosa-dosaku...

dia terlalu baik untukku...

p/s :skdar pedoman utk diriku agar tidak mengulanginya lg walau tanpa dirinya...

No comments:

Post a Comment