Sunday, February 5, 2012

manusia hipokrit...

dah lama sgt aku lupakan blog ni.selama aku dh lupakan siapa diri aku sndiri. mcm2 ujian mendatang tp rupanya aku xikhlas terima semua tuh.aku xtau nk berciter pd siapa sb smua org dh xmungkin akan percayakan diri aku lg. tekanan aku hadapi aku xpenah berfikir hikmah di sebaliknya. aku xpnah berniat nk main2kan sesapa tp dlm aku sedar dan xsedar tindakan aku tu rupanya mainkan perasaan org lain. kdg2 aku berfikir lebih baik aku hidup sndiri tanpa perlu pikirkan sesapa tp aku xleh tipu diri sndiri sb aku jgk manusia biasa yang perlukan seseorang utk menjaga dan menyayangi aku sepertimana selayaknya aku...aku mmg manusia hipokrit yang xberguna utk sesiapapun tp aku mmg merinduinya...selamatkanlah aku dari trus lemas di lautan yang makin menghanyutkan diriku...

No comments:

Post a Comment