Sunday, February 12, 2012

azab cinta si penipu...

aku sepi..sunyi...rindu tak tertanggung ingin mendengar suaranya...aku dah jadi sasau..aku nmpk warna kereta sepertinya aku pandang...smpai hmpir terbabas masuk ke lorong lain..Ya ALLAH aku penah menipunya tp aku tak tau mcm mana nk tipu hati aku yg aku gelisah tanpa dirinya...harini aku hanya mkn sekeping karipap jam 8 pg...smpai skrg sesuap nasi dan setitis air aku xmakan dan xminum..tekakku xdpt terima seolah2 aku xreti mcm mana nk makan...bibir kering lidah pedih berdarah dan pecah2 kerana terhidrat..aku xpeduli smua tu aku ingin makan bertemankan dirinya...seleraku mati...bagaimana aku nk hentikan perasaan ini...stp ari dia mengucapkan kata benci padaku kerana aku penipu..tp itu xmampu menjentik perasaan ku agar meninggalkan dirinya sebenar2 nya..dia terpksa melupakan aku dan aku dengan sekejamnya memaksa dia...ampuni aku ya ALLAh..biarlah hatiku redha dgn melepaskannya pergi jika itu lebih membahagiakan dirinya...tp aku xmampu...aku mmg kejam setiap ari aku bertambah kejam..aku mengingati dirinya...hatiku terusik membaca msg2 darinya...mengapa semua ni aku xhalang dari awal...mengapa di saat hatiku mula yakin padanya skali lg aku mengulangi perbuatanku...aku menyayanginya ya dan itu sebenar2nya...aku menyesal sedih pilu luka kerana diriku seorang penipu yang tega menipu dirinya walaupun aku kdg2 rasa menyesal...dia tega memaafkanku tp perbuatan yg kuulangi lg skali menyakiti hatinya dan dia membuat keputusan muktamad meninggalkanku demi kebahagiaannya...aku cuba merelakan pemergiaannya tetapi aku xboleh berhenti dari terus menyesal dan berduka...maafkanku L..biarlah pintu hatimu tertutup rapat memaafkan aku..aku akan tetap mendoakan semoga satu waktu nt kau tetap berbahagia...

No comments:

Post a Comment