Thursday, December 27, 2012

rindu bertandang lagi

ahh dah tiga hari aku rindu gila kt dia...hari2 makin menyeksakan..setiap masa aku duk ingat dia jek..sihat ke dia buat pe...terutama malam2 susah betul nk pejam mata kecuali makan ubat untuk tidur.. terseksa betul..nak je g sana jumpa dia...tapi terpaksa menahan diri lg..napelah dengan aku sewel ke..dh dua ari aku cuba nak call nak msg tp aku xhantar2 gak bimbang dia marah lagi makin bencikan aku..nanti aku gak yg susah hati..kesudahannya aku diam jek.biarlah tgk dari jauh je...aku syg dia tp aku xblh lg...hurmm semoga dia sihat sentiasa selamat di bawah lindunganNya...demam lagi aku minggu ni keje dalam hujan lebat cuti dibekukan...tahun depan tahun sibuk dan akupun kena setel banyak sgt benda dlm bulan januari nt...hurm ntahlah buat setakat mampu sudah...

No comments:

Post a Comment