Friday, December 21, 2012

apa2 je

lama tul xupdate blog sjak bercuti balik dr kl smpailah nk ke kl smula...huhu penat letih smua ada..letih otak asik ingat2  jek..hurm napelah ssh sgt nk lepaskan dh org xnak xkan nk paksa...agaknya org dh happy kita je sakit hati lg...abiskan saki baki keje sblum nak bercuti pnjg lg atas sebab2 masalah kesihatan yg memerlukan rehat dan rawatan rapi...tekanan darahpun makin turun je dr 109/85 dah jadi 98/70 ishh rungsing lak aku..de tekanan darah rendah pe...huh not a good news utk aku ni malah membahayakan....dah dua malam sakit dada xdpt nk tdo...hurmm penatlah cmni..

skali lagi mencuba nasib kalau de kesempatan adalah peluangnya...walaupun menapak jauh2 dh jd cm senaman pulak..keje bodoh tp tulah atas rasa syg...ikutkan saja kata hati...nt aku akan sambung entri ni bila dah ada masa byk xde pe nk bt...ubat dah makan mata dh makin kuyu jek..eloklah aku beradu bersama "love" peneman sejati...hope tiada lagi titisan air mata dan tiada lagi mimpi2kan dirinya...susut blk da bdn aku...hurmm xyah workout ssh payah...januari yg penuh keributan dlm diri aku,...smoga semuanya berjalan lancar...insyaallah

sekali kulafazkan cinta............

No comments:

Post a Comment