Friday, December 28, 2012

dugaan datang lagi

bgn lambat haini...demam lg..tp smlm hantar umi pegi check d hospital pasal bengkak di leher dia..doktor ckp mgkin xberapa baik benda tu..mgkin ke sel kanser tiroid dulu dh kembali stelah lbh 10 thn?? ya Allah selamatkanlah umi biarlah aku yg tanggung xsanggup dh aku tgk umi sakit lagi...sebak hati aku bila umi kata kalau boleh xnak mati lagi smpai dia dpt kt mekah lagi kali ni bersama aku...aku jwab umi xsmestinya sakit akan mati mgkin eqi mati dulu...tiba2 umi menangis dan beritahu aku eqi xleh mati lg ssh umi nanti...ya Allah sebaknya aku time tu sedaya upaya aku kekang air mata dari mengalir..aku nak umi tabah dan aku perlu kuat untuk sokong umi lagi...kesian umi..terlalu banyak dugaan yg dilaluinya...tp aku risau takut smangat yg telah berpuluh tahun dibina runtuh kerana smlm..

aku sendiripun xtaw keadaan aku stakat ni...makin kerap sakit kepala ditambah selalau berdebar2 waktu malam...kadang2 sakit dada ni...aku harap keputusan akhir bulan dpn berakhir ngn baik..aku kena sihat..umi eqi syg umi tlglah aku Ya Allah walau aku xbaik mana tp aku punya tanggungjawab besar pd keluargaku...

smlm aku rindu lg dia...xtau pd sapa aku nk lepaskan tekanan ni...sudahnya aku terkebil2 sorg2 dgr selawat alunan munif hijjaz...walau apapun terjadi aku tetap akan jaga umi dan korbankan semua perasaan aku ni...cinta kasih sayang aku akan bulatkan hanya utk umi...aku doakan dia msh utk ku..tp aku tak blh libatkan dia dlm maasalah aku...aku hanya boleh smpaikan kerinduanku di setiap doaku untuknya...smoga dia gembira...aku tetap seperti dulu mencintainya dalam diam...

No comments:

Post a Comment