Monday, April 30, 2012

unbreak my heart...plss

salam ...waktu aku tulis blog ni,aku sebak sgt airmata tiba2 jatuh aku xtau nape terlalu sensitif bila berkaitan dgn dia...aku syg dia ALLAH juga tau aku syg dia...tp napelah aku xyakin pd diri sndiri...dia cinta aku dia sayangkan aku tp aku takut....apa yg aku takutkan akhirnya berlaku jgak tanpa aku sedari aku yg musnahkan cinta kami...


Laila....aku sayangkan kau sepenuh hati aku...jika benar kita tidak ada jodoh aku harap...biarlah aku trus simpan perasaan ini pada dirimu sayang...aku sakit sangat malam ni...rasa sakitnya hati aku skrg ni lebih dr hmpir 5 tahun dulu...YA ALLAH sakitnya bila terpaksa melepaskan seseorang yg sangat kita sayangi kerana rasa takut itu...kerana rasa takut itu aku tinggalkan dirinya keseorangan akhirnya aku yg ditinggalkan...aku sayangkan kau dulu kini dan aku harap selamanya.....

Thursday, March 15, 2012

terkejut beruang...

pg td duk tgk2 blog org skali mata tertancap pd satu gmbr blogger ni ingatkan laki rupanya pengkid...berpeluk tu oklah ni siap hulur lidah kt mulut awek tu...eiihh bangga lak pmpuan tu bt cmtu ngn 'pakwe xsiap'...ish2..aku tgkpun xselera...smuanya lengkap cm pmpuan tp gaya je cm laki...

melayu lak tu...xpaham aku dunia skrg...

sakit kepala..

kerap sgt skrg aku sakit kepala...21 mac ni de appointment lg...utk kepala lak..ubat yg sepatutnya bt aku tido skrg ni cam dh kalis badan aku lak...sakit yg xtaw nk ckp kalau dh serang smpai drivepun kena benti skrg..sakit kt bhgian mana aku xleh nk citer sb sakit cam kat atas dahi ni...skali serang dunia rasa terbalik...apsal lak xtahu aku...

tp prof roshdan ckp maybe de kaitan ngn resdung aku tu tp xtaulah nape..bt test pun mcm de kaitan ngn keseimbangan aku...adeii berat bertambah kot hehe tp rasanya skrg maki susut..haitu dr fart cm suh aku p sleep clinic dulu check sana.tp lmbt lg 25 april nt...adeii xlarat dh asik amik mc ngn time leave jek..borink aku...xamik kan dh lbh dr 4 jam...

ke akibat aku duk minta2 sgt dah dpt..minta jauhlahhh dhlah ikut hukum mendel II biology aku anak lelaki berisiko tinggi untuk dpt kanser/ barah sb sgt berkait rapat ngn umi aku...adeiii xkowt maybe sb resdung yg teruk tu jd cmtu...

Wednesday, March 14, 2012

brita xbrapa bestt...

berita baru aku timer dr pggilan telefon:
'Salam en amer kena pegi Melaka"
"adeii xde org lain ke?kena p sorg ek"
"xlah pergi bertiga next week"

alhamdullilah syukur nikmat...ingatkan pegi sorg kopak gak den akhir2 ni...pegi bertiga bermakna leh ar kurangkan bajet al maklumlah keje kai duit sndiri baru claim ntah bulan brapa nk dpt xtaulah...pegi Melaka hmmm adakah satu permulaan yg baik atau sebaliknya...duit de rm 300 leh jelah b4 masuk gaji nt..tu pun sb tolak beli pintu bilik air yg baru padan muka aku...huhu sapa suh tendang..sakit dapat bala datang cinta pergi....hurmmm....

cornetto love...

benda ni jelah yg aku inginkan...sedapnya cornetto love ni...agak2 kalau aku makan benda ni leh tenang x???hahaha ...emosional sgt...ni spatutnya jd hadiah aku...tp aku kena makan sorg2 skrg ni kena blanje kai duit sndirik...padan muka aku...dh ada xdihargai bila cuba menghargai diri masih xreti2 duk diam...skrg ambek kau...cornetto love ps: i miss u a lot syg..really miss u...

apa saja..

pedihnya perut...gastrik serang lg...cm luka jek rasa...nk makan xselera lgsg...dua tiga suappun ssh..beratpun dh makin susut sbln duk rasa cmni... ntah apalah yg susah sgt mgkin dah xde nikmat makan...tringinnya nk makan aiskrim cornneto love perisa royale choc...

cmnerlah aku nk bt keje skrg ni...fikiran kusut otak xfokus...masalah ofis lg family cinta...bzkan diri xmampu nk bt aku lupa...aku gaduh ngn bos, aku gaduh ngn family aku gaduh ngn cinta hatiku...mgkin sb aku xbaik ngn DIA...aku dh makin jauh dari DIA...aku kata aku redha tp aku sebenarnya xredha...lupa smuanya UJIAN...ikut kata hati aku mati...ikutkan rasa aku binasa...satu2 benda yg aku rasakan smlm teruk....teruk sgt2...aku hilang smuanya sekelip mata...aku musnahkan kepercayaan org pada aku...menyesal???xguna lg...dia dh pergi smua dah pegi...satu benda aku leh bt ialah BERTAUBAT...

aku solat aku puasa...tp aku bt juga benda2 cmni...aku xpnah tggal solat...tp aku buat jgk...aku jarang mengaji skrg aku jarang ke masjid surau dan sebgainya aku jarang dgr ceramah...aku hipokrit...aku cuma tau buat tp xberamal...aku dh jauh sgt terpesong...janganlah ada lagi lelaki seperti aku...aku bukan membuka pekung di dada skdr luahan...aku malu tp xde gunanya...ini blog peribadi aku...dan dia xubah sbgai satu kisah yg xmgkin akan lenyap sprtmana kisah aku bermula 7 tahun lepas...aku akan biarkan di sini...supaya sesiapa yg mengenali aku tau siapa aku sbnrnya...

ps; bkn lakonan atau apa saja drama swasta...tetapi ini betul2 berlaku dalam hidup aku..aku seorang manusia yg kejam...

imu...

3 jam yg azab bg aku....mmg aku rindukan dia mmg aku rindukan diaaa.....padamkan rindu ni aku xcukup kuat...tolong aku,...nape ngan aku ni...aku dh terlalu sygkan dia...dah terlalu smpai aku xleh kawal diri aku sndiri...

peliknya diri aku ni...come on rifqi wake up...i need u i miss u really do miss u sayang...