Monday, April 30, 2012

unbreak my heart...plss

salam ...waktu aku tulis blog ni,aku sebak sgt airmata tiba2 jatuh aku xtau nape terlalu sensitif bila berkaitan dgn dia...aku syg dia ALLAH juga tau aku syg dia...tp napelah aku xyakin pd diri sndiri...dia cinta aku dia sayangkan aku tp aku takut....apa yg aku takutkan akhirnya berlaku jgak tanpa aku sedari aku yg musnahkan cinta kami...


Laila....aku sayangkan kau sepenuh hati aku...jika benar kita tidak ada jodoh aku harap...biarlah aku trus simpan perasaan ini pada dirimu sayang...aku sakit sangat malam ni...rasa sakitnya hati aku skrg ni lebih dr hmpir 5 tahun dulu...YA ALLAH sakitnya bila terpaksa melepaskan seseorang yg sangat kita sayangi kerana rasa takut itu...kerana rasa takut itu aku tinggalkan dirinya keseorangan akhirnya aku yg ditinggalkan...aku sayangkan kau dulu kini dan aku harap selamanya.....

No comments:

Post a Comment