Saturday, February 23, 2013

kisah satu minggu

minggu ni penuh cabaran....lps satu satu cabarannya...penat sudah nk hadapi tp terpksa hadapi gak..apapun kena tetap rock...p mai p mai kt kl sorg2 mmg membosankan...mesti de jek xtvt pelik2 aku nak buat...apsallah leh kursus dekat2 situ lak da ish bahaya bahaya...

apapun yg pnting mmg aku dh bosan dh rasa cmni...sunyi jek..ari2 dok tgk ari2 dok tatap hurm.hidup pun smakin singkat bila sorg lg sahabat aku mati dgn tiba2...kesian tgk isteri dan anak2 yg cm xpercaya je..aku lglah xcaya cpt sgt pdhal jumpa xde sakit apapun...al fatihah untuk roh arwah smoga tenang di sana.

bln 6 ni dh nk start stdy...huhu bleh ke aku ni nk stdy agak2nya xberkarat lg ke otak aku ni...pjj mmg memenatkan tp nk bt cmne xkan nk hold keje dulu huhu mau makan apa nt...aisey man...ni kalau dh kawen mau bg makan anak bini cmner...so kenalah keja smbil belajar...huhu kena siapkan mental fizikal nk bereskan keje2 tertinggal...so skrg pe lg jom standby bekerjalah kita sekuatnya berusaha lah kita sekuatnya...hehe

No comments:

Post a Comment