Tuesday, February 12, 2013

kesah dalam satu hari ....

penatnya keje smlm berhujan basah lumpur smua ada...blk da mlm...eksiden lak bleh lak mamat tu cm nk salahkan aku jek...dhlah penat2...kopak agiklah bulan ni...tp sebaik haini keje half day lehlah cover blk badan ni..penat blk dr taiping xhilang lg keje keje keje cptlah pru bosan dah aku dok menurut perintah jek...yg sorg tu cpt2lah blk amik blk keje ko ni bosanlah dok ngadap pc bt keje yg bukan minat akupun...yg bos pun satu bertimbang rasalah skit dh bosan sgt dah nk melayan..

apapun cm dh mengurus dah aku huhu..nk bina otot pun xde masa...lembik dah aku rasa otot aku ni..haha beli mahal2 xguna uikss membazir ajek...skrg ni fokus keje keje keje...motto aku skrg ni keje ikut keje bukan keje ikut masa dah ni smua gara2 bos baru...strict jek harapkan misai jek tebal...haha pasni aku kena simpan misai gaklah baru bdk2 ni takut haha

apapun semoga ALLAH memberikan kemudahan utk aku selesaikan tanggungjawab ni...dan semoga dikurniakan kesihatan yang lebih baik even agak worse skrg...dah aku nk kuar g bengkel hantar mr blacky aku tu msuk ccu...hukhuk takpe bro lu dok situ dulu nt dorg leh bg spa dan rawatan terbaik utk lu k...chow chin choww.....

No comments:

Post a Comment