Friday, September 21, 2012

sepi seorang perindu

mudahnya dia lupakan aku...aku dh setengah mati rindukan dia, dia blh buat xtaw...egonya...hurmm apsal aku degil sgt masih cintakan dia masih sygkan dia dan xpenah sesaat aku buang dia dr hati otak aku..aku sepatutnya melakukan benda yg sama yg dia buat...tp aku xmampu...bila aku dh sedia dia makin menjauh...bila aku bertegas aku hilang terus...

kesilapan bodoh aku itu ttp dijadikan asas meruntuhkan hubungan...byk kau xtaw disebalik semua tu...xnk dgr xnk bincang block sana sini...menyakitkan hati aku...salah ke aku pertahankan ego aku sebagai seorang anak?? bila mana maruah keluarganya dicanang2...semoga kau xjumpa yg begitu...kdg2 nak je aku suruh umi doakan supaya semua rasa cinta aku padanya dihapuskan bila mana mereka ke mekah nt tp aku xsanggup...aku sndiri xsanggup melepaskannya pegi...hmm aku cintakannya sepnuh hatiku...dan aku berharap semoga setiap kali aku bangun, Tuhan kurangkan rasa cinta ni padanya agar aku tak terus rasa seksa merindukan dia yg xmungkin cintakan aku lg....tp semakin aku doa begitu semakin dekat hati aku padanya....Tuhan, hapuskan rasa cintaku kerana akupun ingin rasa bahagia walau xbersama dia...redhakanlah hatiku  terima apa yg dia nak...

No comments:

Post a Comment