Saturday, September 15, 2012

Berpisah jua....

salam...dah lama xtaip pepe sini...first aku jiwa kacau..sgt sakit dan menyakitkan untuk melepaskan sesuatu yg aku sayang...disebabkan kesakitan hati ni aku terpaksa lepaskan juga...walaupun pedih...pemergianku ke sabah rupanya xdpt nk tolak rasa rindu jauh2...xdpt nk gambarkan keperitan hati ni...siang malam muka dia suara dia yg terbayang dan terngiang2.hingga kini itulah yang aku rasakan rindu...RINDU aku cuba kuatkan hati keraskan hati walau susah...moga dia di sana sihat2 saja dan sentiasa gembira...mungkin itu yg dia perlukan...saat dia membenciku saat dia menggigil mengucapkan kata benci,,saat itulah jantung aku seolah2 berhenti...kudengar kembali saat itu dan aku tau aku telah kehilangannya selamanya...

sabah xmampu bawa kembali kehidupanku...nmpknya aku leh berjimat xperlu ssh payah nk diet...timbang td beratku dah turun lg 3.4 kg ini bermakna hmpir 7 kg turun kerananya...thanks untuk dia..aku syg sgt pd dia tp bila org dh benci takde apa lg yg boleh kita lakukan...apa yg blh aku bt hanyalah doa untuk dia....aku syg dia...syg sgt2....aku harap Tuhan masih sygkan aku dan bawa aku jauh dr rasa rindu yg menyakitkan hati aku...

next mgkin penang & perak mampu memberikan sinar baru pada diriku...
(p/s) semoga sidia sentiasa diredhaiNya...walaupun di saat ini aku msh syg dan rindu padanya...

No comments:

Post a Comment