Thursday, August 30, 2012

xde tajuk

salam aidilfitri yg masih berbaki...alhamdullilah selamat sampai..hmm minggu lepas ngn minggu ni terlalu lama untuk berlalu..pelbagai perkara berlaku..semuanya menyeksakan melukakan...start minggu depan mula bz bz bz blk n malam kemerdekaan malam ni hmmm xde pelah yg lebih seronok selain kembali spt dulu...dahlah opis aku kena pecah...abis bersepah2....bongok tul perampok tu...

sukar nk tembus tembok besar cina....xde weapon yg sesuaipun...akupun terlalu mudah hilang sabar skrg ni ntahlah kenapa...terlalu rapuh dgn permainan psikologi ni...pening penat last2 sakit sendiri...aku rindu sgt rindu bkn ego aku jd cmni tp aku sakit hati gak...ngata aku leh timer lagi tp melalut bnda lain geram jgk...cemburu aku pun mnjadi2...semoga Tuhan sentiasa menjaga dia....kerana aku masih sgt sygkan dia n xpenah sekelumit berubah walaupun pelbgai yg berlaku...
al- fatihah kepada mantan ketua ku alyarham en che aziz yg telah kembali ke rahmatullah pada isnin lepas tp belum berkesempatan pegi ziarah kerana kekangan masa...

aku akan cuba abiskan bacaan armageddon 2012 untuk mencari sebab dan misteri di sebalik kejadian bencana alam dan kiamat yang akan berlaku.........semoga sesuatu akan dpt dikongsi bersama...(p/s: terkenangkan saat makan biskut coklat cip yg superb sedap tinggal 8 bijik syg nak abiskan nt mesti rindu kat dia)

No comments:

Post a Comment