Friday, August 31, 2012

frustrated...

aku putus cinta lagi....ntah napelah dia xnak paham2 aku lak ngah baran...hurmm akhirnya dua2 terlalu ego jadi cmni...aku terpaksa pilih umi bila dia tetap ngan keputusannya...jika xdilepaskan apa jd pd umi aku...mmg sakit bila putus mcm ni....tp lbh sakit lg bila kenangkan kembali malam kejam tu.........

i will change myself...not too weak but shud be strong enough,,,,women can come n go but she still in my heart...i dunno why and how i can forget her......walaupun sgt menyakitkan hati bila melibatkan umi....aku akui kesilapan aku penah menipu dia sebelum ni tp dia xseharusnya mendesak aku ngan melukakan hati aku bila kaitkan umi n family aku...itu aku sgt sakit hati...diam aku seminggu ni kerana itu...dia xnak paham...aku tetap xkan lupakan dia...perpisahan ni terlalu menyakitkan n aku xtaw apa yg akan berlaku nanti..hope aku leh bzkan diri lepas ni or aku perlu bercuti terlalu tertekan dgn pelbagai masalah keluarga kekasih diri sendiri....

patut ke aku pergi sana??? hmmm atau stay here with d big trouble in my office...headache...im sorry to all my beloved persons if i hurt ur heart in since 28 years ago..im sorry for that n i shud b deeply find out my truly self...

No comments:

Post a Comment