Thursday, November 8, 2012

bz lg....

minggu yg sgt bz..xcukup tido tido xlena smuanya aDA...kesudahannya ditimpa demam xkebah2 makin truk...selsema yg menghilangkan suara...melumpuhkan segala sendi2...demam rindu gamaknya...masalah bertimpa2..manalah nk dptkan duit skrg ni...gaji masuk cm xde gaji ajek..nk minta tlg segan...huh kesudahannya terpaksalah mengagau jek...xpela rezeki tu di mana2...mintak2 cptlah masuk...kat kl smuanya duit duit duit...hishhh berat2...

mmg patut bercuti pnjg..xsabarnya tggu minggu dpn..dah penat sgt mencari rezeki...masa nk menikmati xdepun slalu xde rezeki aku jek...aku tlg org byk tp time nk minta tlg kwnpun jd lawan...nasib2..semoga adalah jalan dan caranya nt...cptlah bln 12 dpt bonus leh arr duit lbh skit...tayar ketepunn kena ganti 4 bijik skaligus lak tu..time nilah nk rosak.sabar mesti de hikmah semuanya...

dgn masalah org lain lg...smuanya atas kepala aku patutlah aku makin teruk demam ni..apapun halnya apapun masalahnya yg plg utama bila aku xmampu nk bendung rasa rindu pd org tu,,,meleleh air mata stp kali teringatkannya...ya Allah kuatkan hatiku...Aminn

No comments:

Post a Comment