Monday, June 15, 2009

kisah lara...

aku xkan lupakan peristiwa semasa di airport kk n atas flight ke kuala lumpur tu..11 Jun 2009..hurm aku terjumpa dengan dia lg..waktu aku nk check tiket, dia di belakang aku bersama suaminya..aku pandang dia trus aku pakai spek itam dan blah jekk..aku nmpak muka dia berubah masa pandang aku..

atas kapal terbang..

aku ingatkan smpai ctu je episod pertemuan kami..rupanya masih berpanjangan..aku duduk di seat yg sebaris dengan dia..adeiii mcm nk menjerit je nak tukar seat tp penuh lak flight aritu..aku duk wat bodo je..sebaik ada ipod..wat sumbat sambil kunun2 baca komik detective conan..aku pasan ada org tgk aku tp aku wat ctau ajek..mmg sakit ati stp kali tgk aksi2 mesra diorg..pedih ngat rasa..

aku kerling ada perubahan pd dia..dia dh pregnant tentu dia dah bahagia skrg sedangkan aku masih menanti dia..berdosanya rasa biarkan hati aku disayat2 lg..aku pejam mata dan trus ingatkan walid aku..hurmm mgkin betul jgk kata walid dia xsesuai untuk aku...

aku balik trus aku simpan semua barang pemberian dia aku masukkan lam kotak..cukuplah smpai arini jek kenangan aku dengan dia

2 comments:

  1. hurmmm...sedih la..nak menitik air mata. sabar ek. ada la hikmah nya tu. Tuhan nak tunjuk..nak bukak mata awak bagi awak nampak keadaan dia sekarang. biarpun saya tak tau ape sebenarnya yang berlaku antara awak dengan dia tapi saya rasa Tuhan nak bagi yang lebih baik untuk awak.

    ReplyDelete
  2. hurmm sy sendiri pun menyesal smpai snggup jd kekasih gelap dia dan baru bln 3 aritu betui2 sy tarik diri..biarlah sypun ada maruah gak

    ReplyDelete